New Poland Incentive House to zespół dedykowany klientom firmowym i korporacyjnym, którego głównym zadaniem jest tworzenie nowoczesnych produktów turystycznych, będących narzędziem realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych zamawiających firm.
Nasz zespół nastawiony jest na komunikację, wsparcie systemów sprzedaży, współbudowanie tożsamości marki klienta i wizerunku rynkowego firmy zlecającej wyjazd.
Dostarczamy nowoczesne narzędzia motywacyjne - tworzymy niezapomniane programy wyjazdów Incentive. Dzięki nim szkolisz, inspirujesz i jednoczysz zespół pracowników lub budujesz trwałe relacje z Klientami.
Realizowane z nami projekty Incentive gwarantują zdobywanie wiedzy w oryginalnym otoczeniu oraz emocje, doznania, przygody, które budują efektywność działań Twoich pracowników. Staramy się, by poznawali świat stając się ambasadorami Twojej firmy.
Każda podróż Incentive angażuje wyjątkowych ludzi – Twoich najlepszych pracowników lub Klientów, a z naszej strony podróżników i znawców miejsc, które odwiedzasz, ludzi wiedzy i wysokiej kultury osobistej.
Optymalizujemy koszty podróży firmowych, których celem jest zdobywanie i aktualizacja wiedzy.
Wyjazdy na kongresy i międzynarodowe konferencje tworzymy zgodnie w wymogami prawnymi - wytycznymi polityki compliance w Twojej organizacji.
Przygotowujemy konferencje na zamówienie, od dużych na 1000 osób po kameralne spotkania zarządów w ponad 90 krajach świata.
Tworzymy programy pre/post tourów w ramach indywidualnych aktywności około-kongresowych tak, by delegaci mogli poznać kulturę, zabytki i unikatowe przyrodniczo miejsca w odwiedzanym kraju.
Jeśli masz tylko weekend na szkolenie pracowników i chcesz je połączyć z teambuildingiem - także zapraszamy do współpracy! Dajemy Ci oryginalne scenariusze spotkań, sprawdzone pomysły i grono specjalistów od twórczej zabawy.
Jako alternatywę do bezpośrednich spotkań uczestników proponujemy również konferencje wirtualne.
Tworzymy programy wsparcia sprzedaży motywujące Twoich pracowników i kontrahentów do efektywnego działania na rynku.
Dostarczamy bogate portfolio usług turystycznych będących narzędziem realizacji Twoich strategii sprzedażowych i marketingowych: wyjazdy Incentive, podróże motywacyjne, konferencje, kongresy, spotkania i eventy firmowe, spotkania biznesowe, programy integracyjne, imprezy tematyczne - sportowe, kulturalne, kulinarne, przygodowe; wyprawy i rejsy, vouchery i nagrody podróżnicze.
#1 Słuchamy opowieści o Twojej firmie. Rozpoznajemy cele i założenia wyjazdu. Analizujemy przeszłe projekty firmowe i bieżący budżet. Dostosowujemy czas i zakres prac. Oddajemy sztab specjalistów do Twojej dyspozycji.
#2 Tworzymy oryginalne rozwiązania na miarę Twoich oczekiwań. Unikatowe przeżycia, szczyptę emocji, niezapomniane przygody, fantastyczne krajobrazy i lokalne kulinaria łączymy w spójną całość. Korzystamy z dogłębnej wiedzy, 30 lat doświadczeń rynkowych z wielu własnych realizacji wyjazdów firmowych do ponad 90 krajów świata.
#3 Dla kazdego wydarzenia tworzymy platformę internetową z informacjami o programie; wdrażamy projekt - zestawem teaserów i dedykowanym mailingiem przekazujemy wiadomości i aktywizujemy Uczestników; przed wyjazdem udostępniamy zindywidualizowaną aplikację na urządzenia mobilne; wszystkie niezbędne dane zbieramy on-line zgodnie z wymogami RODO; w trakcie realizacji stosujemy branding zgodny z Twoim firmowym brandbookiem i indywidualnie, jednorazowo stworzone logo wyjazdu – słowem Twoja firma jest obecna w świadomości Uczestników przed, w trakcie i po zakończeniu projektu!
#4 Pełna kontrola kolejnych etapów realizacji projektu, dopracowane szczegóły, ogromne doświadczenie operacyjne koordynatorów i znajomość lokalnych rynków gwarantują sukces Twojego wyjazdu. Realizujesz swoje cele, a my efektywnie zajmujemy się resztą.
#5 Badamy poziom zadowolenia Klienta na każdym etapie działań projektowych. Adekwatnie optymalizujemy procesy komunikacyjne. Reagujemy natychmiast w sytuacjach kryzysowych. Dostarczamy raporty powykonawcze do analizy i wyciągamy wnioski, by zapewniać najlepszy serwis podróży firmowych.
#1 Wokół KLIENTA
Poznajemy potrzeby Twojej firmy
#2 Czas KREACJI
Przygotowujemy optymalny program wyjazdu/wydarzenia firmowego
#3 Efektywna KOMUNIKACJA
Mówimy Twoim głosem
#4 Realizacja WYJAZDU
Jesteśmy z Tobą i dla Ciebie
#5 Aktywna KONTROLA
Zarządzamy doświadczeniami Klienta
2016 rok, listopad: konferencja medyczna w Sydney z post tourem do Nowej Zelandii, dla 180 osób; w programie: sesje konferencyjne – organizacja i logistyka, zwiedzanie Sydney z legendarną operą, Darling Harbour i Bondi Beach, spotkanie z kangurami i misiami koala w Featherdale; w programie post touru: zwiedzanie Auckland; Jaskinie Waitomo z rejsem łodzią podziemną rzeką, lasy Rotorua i park gejzerów, okolice jeziora Taupo, koncert maoryski w sławnej wiosce Tamaki – branża farmaceutyczna.
2016 rok, marzec: udział 200 osób w kongresie branżowym na indonezyjskiej wyspie Bali; projekt obejmował rejestrację gości, organizację przelotów, zakwaterowania , organizację wieczorów oraz serię różnych wariantów zwiedzania wyspy – od prostych wycieczek kulturowo – krajobrazowych po trekking na wulkanach, rafting na Telaga Waja – branża farmaceutyczna.
2018 rok, październik: wyjazd dla 25 osób do Czarnogóry. W programie m.in.: degustacje czarnogórskiego wina w kilku winnicach, niezwykła Budva i Tivat, Park Narodowy Lovcen jeepami, zajęcia teambuildingowe w Kotorze, rejs szybką łodzią motorową po Zatoce Kotorskiej - branża ubezpieczeniowa.
2018 rok, kwiecień: wyjazd dla 300 osób na coroczną konferencję firmową z uroczystą galą rozdania nagród i nominacji oraz zwiedzaniem Lizbony. W programie m.in. 3-dniowa konferencja, uroczysta gala z oprawą artystyczną i ceremonią rozdania nagród i nominacji, zwiedzanie Lizbony w podgrupach: dzielnice Alfama i Belem, Park Narodów, degustacja lokalnych produktów – branża FMCG.
2018 rok, marzec, wyjazd dla 80 osób na konferencję medyczną w Kapsztadzie z post-tourem. W programie m.in. Przylądek Dobrej Nadziei, Góra Stołowa, wieczór afrykański, Ogród Botaniczny Kirstenbosch, winnice południowoafrykańskie, rejs statkiem po zatoce Hout Bay, przejazd piękną trasą widokową Chapman’s Pick Drive , opcjonalnie: Johannesburg z rezerwatem przyrody Entabeni, Pretorią oraz Soweto – branża farmaceutyczna.
2019 rok, kwiecień: wyjazd dla 850 osób 5 samolotami czarterowymi na Riwierę Turecką. W programie m.in. 1-dniowa konferencja, firmowe igrzyska sportowe, zwiedzanie Antalyi, wizyta w Perge i Aspendos, wieczorne imprezy z artystami wielkiego formatu, panele dyskusyjne z gwiazdami – branża tytoniowa.
2017 rok, wrzesień: wyjazd 15 kluczowych klientów firmy do regionu Lombardia i Emilia Romania. W programie każdy dzień dedykowany innemu hasłu: Mediolan Artystyczny: atelier w Brera, Pinacoteca, Fundacja Prada, wieczór w La Scala; Wokół designu – show roomy, dzielnica Naviglio oraz wieczór w Just Cavalli; Zamki Piacenzy z wizytą u właścicieli, Róg obfitości: degustacje w winnicach regionu Franciacorta, fabryka parmezanu i prosciutto, ciekawostki kulinarne Parmy; Arystokracja na wakacjach – region Como z rejsem i wizytą w willach - branża farmaceutyczna.